Mnoho firem se v začátcích potýká s nedostatkem zákazníků. Ten pramení hlavně s nedostatečnou povědomostí. Tento zdánlivě neřešitelný problém může vyřešit reklama. Jenže například ta televizní představuje luxus, který si většina začínajících a menších firem zkrátka nemůže dovolit. Samozřejmě se nabízí i sociální sítě, kam se s postupem času přemisťuje většina reklamního obsahu. I tato platforma už však nenabízí tak výhodné zázemí pro reklamní obsah, jak tomu bývalo v počátcích.
Pojďme si teď ukázat dva způsoby, které pomohou primárně zvýšit pravděpodobnost, že vás potencionální zákazníci na internetu vůbec objeví. Jedná se o PPC reklamu a SEO optimalizaci. Možná momentálně nemáte tušení, o co se jedná, věřte, že se s placenou reklamou setkáváte na internetu každý den, jen jí možná nevěnujete tolik pozornosti.
Není reklama jako reklama
Zkratka PPC pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Jedná e vlastně o velmi důmyslnou a přitom cenově dostupnou reklamu pro samotného inzerenta. Ten totiž neplatí za samotné zprostředkování reklamního obsahu, ale až za jednotlivé prokliky, na daný webový odkaz umístěný na internetu. Sám si tedy může korigovat finanční výši, kterou je ochoten do reklamy vynaložit. PPC reklama nabízí velmi rychlé sledování měřitelných výsledků a navíc dokáže velmi cíleně mířit na potencionální skupinu zákazníků. Vyzkoušejte kvalitní PPC reklamu – Liberec a přesvědčte se o jejím dosahu na vlastní kůži.
SEO optimalizace
Internetové vyhledávače díky svému složitému algoritmu upřednostňují webové stránky, které se pyšní delší dobou působnosti, kvalitnějším obsahem či lepší prací s klíčovými slovy. Nově vzniklé weby se tak objevují v žebříčku vyhledávání až daleko za nimi. Potencionální zákazník tak nemá příliš mnoho příležitostí, jak na váš web natrefit. SEO optimalizace – Liberec vám pomůže tuto náročnou situaci na trhu vyřešit.